Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

vysvetlenie základných pojmov

Spotrebiteľom sa rozumie v tomto texte fyzická osoba, ktorá nakupuje tovar alebo služby a pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

Obchodníkom sa rozumie spoločnosť Vaprio.sk, s.r.o., so sídlom Mlynarovičova 2452/5-7, 851 03 Bratislava- Petržalka, IČO: 50 852 248, e-mail: info@vaprio.sk, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet.

Obchodom sa rozumie internetový obchod, prevádzkovaný Obchodníkom a reprezentovaný súborom internetových stránok a aplikácií elektronického obchodu na určitej internetovej doméne, primárne na internetovej doméne https://www.vaprio.sk a súvisiacich doménach.

Tovarom sa rozumie hmotná hnuteľná vec, ktorú Obchodník predáva Spotrebiteľom prostredníctvom Obchodu.

Službou sa rozumie činnosť alebo výkon ponúkaný alebo poskytovaný Obchodníkom Spotrebiteľovi prostredníctvom Obchodu.

 Produktom sa rozumie Tovar a / alebo Služba, ktorú Obchodník predáva Spotrebiteľom prostredníctvom Obchodu. 

1. OBJEDNÁVANIE

Obchodník umožňuje Spotrebiteľovi možnosť nákupu priamo z domova Spotrebiteľa, kde môže nakupovať nonstop. Spotrebiteľ si môže objednávať jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, e-mailu či písomne na adrese Obchodníka. Všetky ceny Tovarov, Služieb a všetky ostatné poplatky sú uvádzané s DPH. Cenové akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. V rámci cenovej akcie sprístupní Obchodník Spotrebiteľovi informáciu o predchádzajúcej cene Produktu v období 30 dní pred znížením ceny Produktu a/alebo od začiatku predaja alebo poskytovania Produktu, ak ide o Produkt, ktorý Obchodník predával v období kratšom ako 30 dní pred cenovou akciou.

Spôsob platby: prevod na účet Obchodníka pomocou platobnej brány gp webpay alebo na dobierku, resp. platba v hotovosti pri osobnom prevzatí Tovaru v sídle Obchodníka. Po obdržaní platby zásielky Obchodník distribuuje podľa dodacej lehoty, pozri odsek 5.

2. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky odošle Obchodník Spotrebiteľovi pošle e-mailom. Potvrdenie o prijatí objednávky Obchodníkom Obchodník doručí na e-mail Spotrebiteľa obratom po odoslaní objednávky. . Na uvedenú e-mailovú adresu Spotrebiteľa budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom objednávky Spotrebiteľa. U niektorých objednávok (väčšie množstvo a pod.), Obchodník môže Spotrebiteľa kontaktovať pre potvrdenie objednávky telefonicky prípadne mailom. Spotrebiteľ bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Potvrdením objednávky Spotrebiteľ taktiež potvrdí, že ho Obchodník informoval o hlavných vlastnostiach Tovaru a o podmienkach popredajného servisu Tovaru. Potvrdením dátumu narodenia pri vstupe na webovú stránku internetového Obchodu Spotrebiteľ prehlasuje, že je starší ako 18 rokov.

Potvrdením objednávky Spotrebiteľ potvrdzuje, že ho Obchodník informoval o hlavných vlastnostiach Tovaru a dĺžke trvania zákonnej zodpovednosti za vady Tovaru.

3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti Tovaru nie je schopný Obchodník dodať Tovar Spotrebiteľovi v lehote dohodnutej v kúpnej zmluve, určenej týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami, je Obchodník povinný ponúknuť Spotrebiteľovi náhradné plnenie alebo možnosť pre Spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). Odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo stornovať objednávku môže Spotrebiteľ doručením e-mailu. V prípade, ak Spotrebiteľ už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, vráti Obchodník už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy resp. stornovania objednávky Spotrebiteľovi na ním určený účet, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.

Ak obchodník z vyššie uvedených dôvodov nie je schopný dodať Spotrebiteľovi Tovar v cene, ktorá je uvedená v objednávke a túto skutočnosť oznámi Spotrebiteľovi pred záväznou akceptáciou objednávky, obchodník nie je povinný akceptovať návrh Spotrebiteľa na uzavretie kúpnej zmluvy.

V prípade, ak Spotrebiteľ v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané Obchodníkom ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je Obchodník oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a v prípade, ak Spotrebiteľ už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, Obchodník je povinný vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia odstúpení od kúpnej zmluvy Spotrebiteľovi.

4. BALNÉ A POŠTOVNÉ

Obchodník objednaný Tovar pošle Spotrebiteľovi prostredníctvom služby GLS ID CHECK (zaručené overenie veku) podľa Vášho výberu:

1. ako zásielku na dobierku kuriérom GLS ID CHECK pri výbere dodania na dobierku,

2. Kuriérom GLS pri výbere dodania GLS ID CHECK (overenie veku).

Poštovné na celom Slovensku je pri platbe prevodom aj pri platbe na dobierku 2,50 eur. Platba dobierkou je spoplatnená sumou 1,00 eur. Lehota na doručenie zásielky je do 2 dní od jej expedície. 

5. DODACIA LEHOTA

 Dodacia lehota je 2-5 dní, ak nie je uvedené inak. Tovar, ktorý má Obchodník skladom online bude Spotrebiteľovi odosielaný v deň objednania, ak bola objednávka prijatá do 16-tej hodiny. V prípade, že niektorý Tovar nebude skladom, Obchodník bude Spotrebiteľa okamžite kontaktovať. Daňový doklad (faktúra) a záručný list sú dodávané spolu s Tovarom.

Obchodník sa zaväzuje dodať Spotrebiteľovi Tovar najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak sa Obchodník a Spotrebiteľ nedohodnú inak. Tovar sa považuje za dodaný momentom prevzatia Spotrebiteľom alebo ním určenou osobou.


6. VÝMENA TOVARU

V prípade potreby (napr. nevhodne objednaný Tovar) Obchodník vymení Spotrebiteľovi nepoužitý a nepoškodený Tovar v originálnom obale za iný druh. Tovar stačí poslať najlepšie doporučeným balíkom (nie na dobierku) na adresu Obchodníka Vaprio.sk, s.r.o., Mlynarovičova 7, 851 03 Bratislava. Náklady spojené s výmenou Tovaru znáša v plnej výške Spotrebiteľ. Lehota pre výmenu tovaru je zvyčajne do troch pracovných dní.
 

7. PODMIENKY PRE ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY - ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 20 a nasl. Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak Obchodník včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 15 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Formulár odstúpenia od zmluvy sa nachádza tu (link na formulár).

 Tovar sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom okamihom, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného Tovaru, alebo ak sa:

a) Tovary objednané Spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

b) dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,

c) na základe zmluvy Tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa prevzatia prvého dodaného Tovaru. 

Do 14 dní od uplatnenia práva na odstúpenie lehoty Spotrebiteľ zašle alebo prinesie Tovar na adresu Obchodníka, Vaprio.sk, s.r.o., Mlynarovičova 7, 851 03 Bratislava. Lehota je zachovaná, ak je Tovar zaslaný na prepravu alebo odovzdaný Obchodníkovi najneskôr posledný deň lehoty.

Priame náklady na vrátenie Tovaru znáša Spotrebiteľ.

Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti Tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ak si Obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 15 ods. 1 písm. g) Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy Spotrebiteľ informuje Obchodníka o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese Vaprio.sk, s.r.o., Mlynarovičova 7, 851 03 Bratislava, tel. č. 0800 221 170, e-mail info@vaprio.sk

Ak má Spotrebiteľ záujem, môže vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom webovej stránky Obchodníka info@vaprio.sk. Ak Spotrebiteľ využije túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Obchodník bezodkladne potvrdí Spotrebiteľovi e-mailom.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak Spotrebiteľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy Obchodníkovi pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Obchodník vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie Tovaru k Spotrebiteľovi. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si Spotrebiteľ zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý Obchodník ponúka. Platby budú Spotrebiteľovi vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 

Platba za zakúpený Tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného Tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie Tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr. Spotrebiteľ môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa Tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Ak Spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej Spotrebiteľ odstúpil.

8. REKLAMÁCIA TOVARU

8/a

Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný Tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania Tovaru. Pri použitom tovare sa Obchodník a Spotrebiteľ môžu dohodnúť na kratšej dobe zodpovednosti Obchodníka za vady, nie však kratšej ako jeden rok od dodania Tovaru. Ak sa vada prejaví do uplynutia tejto doby, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mal Tovar už v čase dodania. To neplatí ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou Tovaru alebo vady.

8/b

Ak Obchodník zodpovedá za vadu predaného tovaru, Spotrebiteľ má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou (§ 623 Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (§ 624 Občianskeho zákonníka).

8/c

Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr však do uplynutia doby zodpovednosti Obchodníka za vady.

8/d

Obchodník alebo určená osoba poskytne Spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Spotrebiteľom. V potvrdení o vytknutí vady uvedie Obchodník lehotu, v ktorej bude vada odstránená. Táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť.

8/e

Obchodník alebo určená osoba vydá Spotrebiteľovi potvrdenie o vytknutí vady tovaru vo vhodnej forme zvolenej Obchodníkom, napr. vo forme e-mailu alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť vytknuté vady Tovaru a ešte raz poučí Spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 623 a § 624 Občianskeho zákonníka.

8/f

Spotrebiteľ má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou tovaru alebo opravou tovaru. Spotrebiteľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný, alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.

8/g

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, môže Spotrebiteľ požadovať jej bezplatné odstránenie. Obchodník vadu odstráni v primeranej lehote. Primeranou lehotou sa rozumie najkratší čas, ktorý Obchodník potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu tovaru s prihliadnutím na povahu tovaru a povahu a závažnosť vady.

8/h

Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné, alebo ak by si s ohľadom na všetky okolnosti vyžadovali neprimerané náklady.

8/i

Obchodník dodá opravený Tovar alebo náhradný Tovar Spotrebiteľovi na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu Spotrebiteľ dodal vadný tovar, ak sa Obchodník a Spotrebiteľ nedohodnú inak. Ak Spotrebiteľ neprevezme Tovar v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže Obchodník Tovar predať. Ak ide o Tovar väčšej hodnoty, Obchodník Spotrebiteľa o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie tovaru.

 

Obchodník bezodkladne po predaji vyplatí Spotrebiteľovi výťažok z predaja Tovaru po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jeho úschovu a predaj, ak Spotrebiteľ uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej obchodníkom v oznámení o zamýšľanom predaji tovaru.

 

Informácie pre Spotrebiteľa ako reklamovať Tovar sú dostupné TU.

8/j

Ak Obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Spotrebiteľovi. Ak Spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

8/k

Spotrebiteľ má voči Obchodníkovi právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá Obchodník, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Spotrebiteľ musí svoje právo uplatniť u Obchodníka najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opraveného alebo náhradného Tovaru, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.

8/l

Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak Obchodník tovar neopravil ani nevymenil, alebo Obchodník odmietol vadu odstrániť na základe bodu 8/h, alebo má Tovar rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene Tovaru, alebo je vada tak závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny, resp. odstúpenie od zmluvy, alebo Obchodník vyhlásil, resp. je to z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Spotrebiteľa.

8/m

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 8/l, ak sa Spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady, alebo ak je vada zanedbateľná. 

8/n

Obchodník po odstúpení od zmluvy Spotrebiteľom a vrátení tovaru späť Obchodníkovi, vráti Spotrebiteľovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia Tovaru alebo po preukázaní, že Spotrebiteľ tovar zaslal obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Obchodník vráti kúpnu cenu alebo vyplatí zľavu Spotrebiteľovi rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ pri zaplatení kúpnej ceny, pokiaľ Spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.

8/o

Zodpovednosť sa nevzťahuje na vady, na základe ktorých si Spotrebiteľ s Obchodníkom v dobe uzatvárania zmluvy dohodli zníženú cenu a o ktorých s prihliadnutím k tejto okolnosti musel Spotrebiteľ vedieť.

8/p

Ustanovenia čl. 8 týchto obchodných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu Spotrebiteľa uvedenú v ust. § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka.

9. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE

9.1. Práva a povinnosti medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom, neupravené v týchto obchodných podmienkach  sa riadia Občianskym zákonníkom Slovenskej republiky a Zákonom o ochrane spotrebiteľa.

9.2. Práva a povinnosti medzi Obchodníkom a : fyzickou osobou –podnikateľom, resp.  právnickou osobou (veľkoobchod), neupravené v týchto obchodných podmienkach, sa riadia Obchodným zákonníkom Slovenskej republiky.

9.3. Prípadné spory medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom je možné riešiť  mimosúdnou cestou. V takomto prípade Spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je  Slovenská obchodná inšpekcia (§ 3 ods.2, písm. c/ zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).

9.4.Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva.

9.5. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov uvedenom v bode 9.3., ak Obchodník na žiadosť podľa bodu 9.4. odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Obsahové náležitosti návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu sú uvedené tu NÁVRH NA ZAČATIE ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SPORU. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

9.6. Obchodník a Spotrebiteľ sa dohodli, že prípadné spory vyplývajúce z ich zmluvného vzťahu budú  prednostne riešiť dohodou. V prípade, že nedôjde k dohode, pre všetky spory vyplývajúce zo zmluvného vzťahu medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom je rozhodovacia právomoc daná príslušnému všeobecnému súdu v zmysle § 19 písm. d) zákona č. 160/2015 Z. z. Civilného sporového poriadku v znení neskorších predpisov.

10. NÁVŠTEVNÁ KNIHA

Obchodník ako prevádzkovateľ webovej stránky vaprio.sk nenesie zodpovednosť za názory uverejnené na stránke v sekcii Návštevná kniha. Jedná sa o subjektívne názory návštevníkov stránky.

11. HODNOTENIE PRODUKTOV  

Obchodník umožňuje hodnotiť Produkty (Tovary alebo Služby poskytované Obchodníkom) len Spotrebiteľom, ktorí zakúpia Produkt od Obchodníka a to po registrácii v Obchode prevádzkovanom Obchodníkom.

Obchodník zverejňuje všetky spotrebiteľské hodnotenia (pozitívne ako aj negatívne) v celom rozsahu s výnimkou hodnotení obsahujúcich vulgárne výrazy alebo výrazy odporujúce dobrým mravom. 

Obchodník nepoveruje žiadne fyzické ani právnické osoby poskytovaním spotrebiteľských hodnotení Produktov v prípadoch, ak uvedené Produkty nezakúpili u Obchodníka alebo tieto nedostali od Obchodníka za účelom ich použitia a objektívneho hodnotenia. Obchodník na webovej stránke Obchodu nezverejňuje sponzorované hodnotenia a hodnotenia ovplyvnené zmluvným vzťahom s Obchodníkom.

Hore

Používame súbory cookies


Zákaz predaja elektronických cigariet osobám mladším ako 18 rokov.
Pre overenie plnoletosti využite systém IdGuard vo Vašom zákazníckom profile.


Pre správne fungovanie webu a analýzu návštevnosti potrebujeme využívať niekoľko externých služieb spoločnosti Google (Analytics, reCaptcha) a od Vás potrebujeme súhlas s ich využitím. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať (vyvolajte znova okno cez odkaz "Cookies" v pätičke webu).Ak sa chcete dozvedieť viac o našej cookies politike, kliknite prosím SEM.